Datum objave: 30. travnja 2025.
Kategorija: 2.a Kutjevo | Naslovnica

MALI ISTRAŽIVAČI 2. a razreda

Istraživačka i izvanučionička nastava omogućuju učenicima aktivno učenje kroz neposredno promatranje i istraživanje svijeta oko sebe. Umjesto da informacije samo slušaju u učionici, učenici ih sami otkrivaju, analiziraju i povezuju s vlastitim iskustvima. Ovakav način rada potiče znatiželju, kritičko mišljenje i timski rad te ih uči kako prikupljati i obrađivati podatke.

Učenici 2. a razreda sudjelovali su u zanimljivoj terenskoj nastavi s ciljem boljeg upoznavanja mjesta u kojem žive. Opremljeni tabletima, učenici su istraživali svoju okolinu i fotografirali zanimljive prizore.

Podijeljeni u četiri skupine, svaka je imala dva zadatka koje je marljivo ispunjavala.

Zadatci po skupinama su bili sljedeći:

  • fotografirati nazive ulica kojima prolazimo i prometne znakove.
  • fotografirati potok i znakove proljeća u prirodi.
  • fotografirati javne ustanove i važne građevine
  • fotografirati sve što je povezano sa zaštitom okoliša i zemljine oblike u okolini .

Učenici će naknadno u učionici prezentirati svoje fotografije.

Pokazali su pokazali veliko zanimanje za zadatke, aktivno sudjelovali u promatranju i bilježenju te naučili mnogo o svome mjestu. Terenska nastava bila je zabavna, edukativna i poučna.

Proveli su istraživanje unutar svoga razreda na teme:

Koja ustanova ili sadržaj najviše nedostaje u Kutjevu?

Koje je najljepše mjesto u Kutjevu?

Što najviše voliš raditi na svježem zraku?

Prikupili su mišljenja ostalih učenika iz razreda, podatke zapisali u tablicu te ih prikazali stupčastim dijagramom.

Ovo su rezultati anketa:

Osim istraživanja mjesta u kojem žive, učenici su putem male virtualne 3D enciklopedije o životinjama istražili neke od divljih životinja našeg zavičaja; divljeg zeca, lisicu, jelena i ježa. Prikupljene informacije unijeli su u osobne iskaznice životinja, bilježeći važne podatke poput izgleda, staništa, prehrane i zanimljivosti o svakoj vrsti. Ovim istraživanjem učenici su bolje upoznali životinjski svijet svoga zavičaja i razumjeli važnost zaštite prirode.

Istraživačka nastava pokazala se kao izvrstan način učenja kroz iskustvo, potičući učenike na aktivno promatranje, istraživanje i suradnju.

Pročitajte još

Projektni zadaci iz Engleskog jezika

Projektni zadaci iz Engleskog jezika

Učenici 2., 3. i 4. razreda Iz Kutjeva, Grabarja i Vetova uspješno su napravili projektne zadatke iz Engleskoga jezika. Učenici 2. razreda su morali opisati svog ljubimca.  Trećaši su trebali opisati životinju. Četvrtaši su radili plakate ili prezentaciju o svom...

Skip to content