Upoznajmo svoje mjesto
Učenici 2. a razreda sudjelovali su u zanimljivoj terenskoj nastavi s ciljem boljeg upoznavanja mjesta u kojem žive. Opremljeni tabletima, učenici su istraživali svoju okolinu i fotografirali zanimljive prizore.
Podijeljeni u četiri skupine, svaka je imala dva zadatka koje je marljivo ispunjavala.
Zadatci po skupinama su bili sljedeći:
- 1. fotografirati nazive ulica kojima prolazimo i prometne znakove.
- 2. fotografirati potok i znakove proljeća u prirodi.
- 3. fotografirati javne ustanove i važne građevine, kao i ljude različitih zanimanja.
- 4. fotografirati sve što je povezano sa zaštitom okoliša i zemljine oblike u okolini .
Učenici su pokazali veliko zanimanje za zadatke, aktivno sudjelovali u promatranju i bilježenju te naučili mnogo o svome mjestu. Terenska nastava bila je zabavna, edukativna i poučna. istraživanje unutar razreda na temu: “Koja ustanova ili sadržaj najviše nedostaje u Kutjevu?”. Prikuplja mišljenja ostalih učenika, podatke zapisuje u tablicu te prema njima crta stupčasti dijagram. Dijagram je precizno i uredno nacrtan, a svaki stupac pažljivo obojen. Zapisuje temu i kategorije dijagrama.
Nakon toga proveli su istraživanje unutar svoga razreda na teme:
Koja ustanova ili sadržaj najviše nedostaje u Kutjevu?
Koje je najljepše mjesto u Kutjevu?
Što najviše voliš raditi na svježem zraku?
Prikupili su mišljenja ostalih učenika iz razreda, podatke zapisali u tablicu te ih prikazali stupčastim dijagramom.
Ovo su rezultati anketa: