Kroz ovaj međunarodni eTwinning projekt istraživali smo oceane i život ispod površine oceana. Tijekom svojih aktivnosti koristili smo različite digitalne alate, ali smo nastojali provoditi i aktivnosti bez tehnologije kako bismo iskustvo učenja učinili interaktivnim i praktičnim. Također smo u sklopu projekta sudjelovali u obilježavanju Europskog tjedna kodiranja (EU Code Week) – izradili smo online igricu u kojoj igrač mora očistiti ocean od smeća, a obilježili smo i Dan sigurnijeg interneta, usklađujući naše aktivnosti s temom istraživanja oceana.
Neke od tema smo pokrili i aktivnosti koje smo odradili:
– istraživanje vodenih ekosustava (virtualni obilasci akvarija – npr. https://www.aquariumkarlovac.com/aquatikavr/, zajedničko stvaranje digitalne karte vodenog ekosustava, analiza kvalitete vode…),
– mitski podvodni gradovi (učenici su istraživali mitove, legende i povijesne priče o mitskim gradovima poput Atlantide i stvarali vlastite podvodne gradove u online aplikaciji https://www.delightex.com/,
– izrađivali smo 3D modele živih bića koja žive u morima i oceanima recikliranjem,
– izradili digitalni atlas u Canvi
– bavili smo se problemom onečišćenja voda i očuvanjem mora (za podizanje svijesti o zagađenju vode…),
– istraživali kako ljudske aktivnosti utječu na život u morima i oceanima.
Autori projekta su učiteljice Ivana Vezjak iz Hrvatske i Sevinç Kiliç iz Turske, a voditelj projekta na našoj školi bila je učiteljica Marijana Karničnik. U projektu su sudjelovali učenici 5.a, 6.a, 6.b i 8.a razreda.
U projektu smo za aktivnosti virtualnog obilaska akvarija i stvaranja vlastitog virtualnog podvodnog mitskog grada u Delightexu koristili VR naočale i laptop nabavljene u sklopu projekta VR STEM avantura koji je financiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih.