Tijekom svibnja i lipnja održano je nekoliko radionica za darovite učenike naše škole pod nazivom ”VR GEO putovanje” i ”VR Body”. Naime, radi se o interaktivnim radionicama gdje su učenici uz pomoć VR naočala (aplikacije Wander i Mozaik3D) i prijenosnog računala imali priliku istraživati prirodne znanosti po principu STEM načela.
Prije svega naučili su kako se orijentirati u prostoru uz pomoć matematičkih koordinata te su istraživali na kojoj geografskoj širini i dužini se nalaze New York, Buenos Aires, Zagreb, Melbourne itd. Nakon toga virtualno su posjetili svjetske znamenitosti kao što su Eiffelov toranj, Taj Mahal, Keopsova piramida i sl. Uz pomoć asocijacija jedni drugima su opisivali građevine te su ostali iz skupine trebali pogoditi o čemu se radi. Drugi dio ekipe je na internetu istražio jesu li ponuđene asocijacije u skladu s navedenima.

Izučavajući anatomiju čovjeka učenici 8. razreda su uz pomoć aplikacije Mozaik3D instalirane na VR naočalama imali mogućnost vidjeti 3D prikaz ljudskoga tijela (kosti + mišići = tijelo). Također vidjeli su prikaz rada ljudskoga srca i kako izgleda unutrašnjost ljudskoga uha. Na takav način susreli su se sa slikovitim doživljajem izgleda i funkcioniranja ljudskoga tijela kako bi se lakše razumjeli procesi i pojave vezane za anatomiju čovjeka.

Radionice su realizirane uz pomoć opreme nabavljene u okviru Poziva za financiranje projekata i programa rada s darovitim učenicima u osnovnim i srednjim školama u školskoj godini 2024./2025 koji je financiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih Republike Hrvatske.